Tiedote — Suunnistus mukaan RunFestiin

Helmikuu 15, 2019 | RunFest

Helsingin Suunnistajat ja Runfest Finland ovat sopineet, että suunnistuksesta tulee lisäsisältöä RunFest-tapahtuman ohjelmaan.

RunFest on erityisesti yrityksille ja yhteisöille järjestettävä liikunta- ja hyväntekeväisyytapahtuma Helsingissä, Tampereella, Turussa ja Oulussa.

”Yhteiskunnalle kalliiksi käyvä liikkumattomuuden trendi ei vaihdu, jolleivät myös työyhteisöt osallistu liikuttamisen talkoisiin. RunFest on yksi ja koko työyhteisölle sopiva keino sytyttää ja vahvistaa liikunnan kipinää. RunFestin sisältö vahvistuu entisestään, kun ohjelmaan tulee tiimiyttävän juoksun ja kävelyn lisäksi ikään, kokoon, sukupuoleen tai kuntoon katsomatta kaikille sopiva hauska puistosuunnistus. Se tukee hienosti RunFestin missiota edistää yksilön, yhteisön ja yrityksen hyvinvointia ja hankkia varoja hyväntekeväisyyteen ja urheiluseuratoimintaan”, toteaa RunFestin järjestelytoimikunnan puheenjohtaja Antti Pihlakoski.

Helsingin Suunnistajat tuo suunnistuksen Helsingin RunFest -tapahtumaan Kaivo- ja Meripuistossa 29.8.2019.

Lisätietoa:

Pekka Väisänen,   040 049 0837, pekka.vaisanen@helsinginsuunnistajat.fi